41-website-updatingاگر تا به حال تجربه مدیریت یک وب سایت را داشته باشید، حتماً می دانید که بعد از طراحی یک وب سایت، تازه کار و تلاش پیاپی شروع شده است! مدیریت اصولی و نحوه ورود اطلاعات وب سایت است که می تواند موفقیت یک وب سایت را تضمین نماید. پیچیدگی های کار مدیریت و نیاز به آشنایی با روش های بهینه سازی محتوا و نجوه جاگذاری کد ها، چیزهایی است که مدیریت یک وب سایت را سخت مینماید.

ما سعی داریم تا این روند کاری را برای مشتریان خود کم دردسر نماییم و پیچیدگی های آن را به حداقل برسانیم. واحد فنی ما با ارائه راهکارهایی برای پشتیبانی و به روزرسانی وب سایت شما کمترین بار کاری را به دوش شما خواهد نهاد و با رعایت تمام اصول فنی، وب سایت شما را مدیریت می نماید.
فرآیند هایی مانند: بارگذاری محتوا، بهینه سازی محتوا برای موتور جستجو، پشتیبانی فنی و سرور، تبدیل محتوای فیزیکی به دیجیتال جهت درج در سایت، به روز رسانی فروشگاه و محصولات، ارائه آمار و گزارشات سایت، پاسخگویی و ارجاع دیدگاه ها و درخواست ها، فرآیند هایی است که به صورت کامل توسط واحد پشتیبانی ما انجام می گردد.
اگر شما نیز به دنبال برون سپاری مدیریت وب سایت خود هستید، ما به بهترین نحو این کار را برای شما انجام خواهیم داد، پس با ما در تماس باشید.