طراحی سایت مراحل و عوامل متعددی دارد که ما سه اصل اساسی خود را در تمام مراحل کاری رعایت می نماییم. این سه اصل، سادگی، زیبایی و کارآمدی می باشد. طراحی وب سایت با این مشخصات یکی از کلیدی ترین عوامل محبوبیت و موفقیت یک وب سایت میباشد که میخواهیم بیشتر در خصوص آن با شما صحبت نماییم.

simple-web-designسادگی در طراحی سایت

سادگی دقیقاً چیزی است که مخاطب شما به دنبال آن است. استفاده آسان و بی تکلف از خدمات وب سایت شما، باعث راحتی کاربر در استفاده و افزایش حس رضایت او خواهد شد. در این میان معنا کردن سادگی به کم کاری چیزی نیست که ما به دنبال آن باشیم. رعایت اصول حرفه ای در کنار سادگی نمای ظاهری کار برای کاربر طراحی یک سایت را از دیگری متمایز مینماید. اینکه چگونه در عین سادگی، زیبایی و خاص بودن را نیز به کاربر خود القا نمایید از جمله رمز های موفقیت در یک پروژه طراحی وب سایت می باشد. همیشه در یاد داشته باشید که وب سایت شما قرار است به کاربران در جهت برآورده شدن نیازهایشان کمک نماید، نه اینکه آنها را خسته و یا گیح کند!

web-design-butifullطراحی وب سایت زیبا

زیبایی، آن چیزی است که همه انسان ها به دنبال آن در محیط پیرامون خود هستند و وب سایت اینترنتی نیز از آن مستثنا نیست. زیبایی یک وب سایت میتواند عامل جذب حداکثری کاربرانی شود که با شما در ارتباط هستند. در صورتی که بتوانید در طراحی سایت خود توازن میان زیبایی، کارآمدی و سادگی را حفظ نمایید دقیقاً آن چیزی را خلق کرده اید که کاربر شما میخواهد. قطعاً زیبایی یک امر سلیقه ای میباشد، اما میتوان با رعایت نکاتی در این زمینه به بیشترین اقبال عمومی رسید.

usefull-website-designکارآمدی در طراحی سایت

کارآمدی، کارآمدی، کارآمدی! شاید شما هم به وب سایت هایی برخورد کرده باشید که از نظر ظاهر و سادگی طرح چیزی کم ندارند، ولی نمیتوانید کار مشخصی که برای آن به وب سایتی مراجعه نموده اید را انجام دهید. مشکل اینگونه وب سایت ها این است که در ذهن خود سایت را پرورش داده اند نه در ذهن مخاطب خود! شما همواره در فرآیند های طراحی وب سایت باید در نظر داشته باشید که این سایت قرار است چه کاری را برای کاربر شما انجام دهد. اگر میخواهید یک مطلب یا خدمتی به کاربر شما ارائه گردد باید کاربر با کمترین کلید ها و یادگیری های جدید بتواند به آن هدف دست پیدا کند.

علاوه بر رعایت موارد فوق، عواملی مانند کد نویسی استاندارد، خلاقیت در طراحی وب سایت و استفاده از آخرین تکنولوژی های زبان های برنامه نویسی مواردی است که به هرچه بهتر شدن طراحی وب سایت شما کمک می نماید. ما سعی داریم تا کمتر سخن بگوییم و بیشتر عمل کنیم، پس حتماً به نمونه کارهای ما سری بزنید.

توضیحات
جزئیات بیشتر در خصوص زمانبندی و هزینه پروژه های طراحی سایت را با کلیک بر روی توضیحات مطالعه نمایید.