موفقیت یک وب سایت هدف اصلی شکل گیری هر وب سایتی است. همه ما پس از بازدید از یک وب سایت، به صورت طبیعی در خصوص خوب یا بد بودن آن وبسایت به نظری خواهیم رسید. برای تک تک افراد به صورت شخصی عواملی وجود دارد که مطابق با نیازها و سلیقه های آن فرد رتبه دهی خوب یا بد یک وبسایت را تعیین میکند و به همین علت ما نمیتوانیم به صورت قطعی خوب یا بد بودن یک سایت را تشخیص دهیم ولی بسیاری از ما بر اساس عوامل مشابهی به این نتیجه دست پیدا میکنیم. ذر این مطلب ما 7 عامل را که فکر میکنیم بیشترین نفوذ را در این تصمیم گیری دارند بیان میکنیم.

7 عامل موفقیت یا عدم موفقیت وب سایت ها در طراحی

طراحی سایت برای انسان ها است و چیزهایی که روی رفتار انسان ها تاثیرگذار تر است را با علومی مانند روانشناسی تجزیه و تحلیل میکنیم. قصد داریم در این مقاله به بررسی روش هایی برای تاثیر بیشتر و مورد نظر خود در طراحی وب سایت هایمان می پردازیم.

روانشناسی در بهبود طراحی وب سایت

طراحی وب سایت واکنش گرا یک سبک طراحی است که در آینده نیازمند پاسخگویی به تکنولوژی ها و دستگاه های جدید در نمایش وب سایت ها و طراحی آن ها می باشد. استفاده از این تکنیک تا جایی پیش رفته که بسیاری بر این باورند که طراحی سایت Responsive تنها راه زنده ماندن وب است. در این مقاله سعی در ارائه دریچه ای به آینده و چالش های طراحی سایت واکنش گرا داریم.

آینده طراحی سایت واکنش گرا Responsive

در قسمت اول 10 راهکار طراحی وب سایت برای جلب اعتماد کاربر چهار راهکار را بررسی کردیم،  1- به وعده های خود در طراحی سایت عمل کنید! ، 2- رعایت اصول سازگاری در طراحی سایت، 3- طراحی وب سایت تمیز باشد! ، …

10 راهکار طراحی وب سایت برای جلب اعتماد کاربر – قسمت دوم

کاربران با مشاهده یک وب سایت، به سرعت و بر اساس ظاهر یک وب سایت است که تصمیم به ماندن و یا رفتن به یک وب سایت دیگر می گیرند. طراحی سایت اصولی میتواند به شما حس اعتماد را القا نماید، چیزی …

10 راهکار طراحی وب سایت برای جلب اعتماد کاربر

طراحی سایت های جدید به مقوله ای به نام نوار کناری یا همان ساید بار خودمان، توجه زیادی ندارند که هیچ، بعضاً اصلاً آن را در سایت لحاظ نیز نمی کنند. امروز میخواهیم در این خصوص از منظر زیبایی شناختی و کاربردی بودن آن از نظر کاربر بیشتر بحث و تبادل نظر نماییم.
جا انداختن یک وب سایت بدون نوار کناری شاید در نظر اول غیر ممکن به نظر برسد، اما بیاییم کمی بیشتر در خصوص این مورد بررسی کنیم و آن را به یک ابزار کاربردی در زمان مورد نیاز تبدیل نماییم و نه یک عادت همیشگی در طراحی سایت هایمان!

نکته کلیدی در طراحی سایت به روز : استفاده از نوار کناری!

در این مطلب به ادامه مقاله 7 روند طراحی وب سایت که در سال 2014 خواهید دید می پردازیم. در مقاله گذشته 4 عامل را مورد بررسی قرار دادیم که عبارت بود از 1- کاهش استفاده از حالت استایل :hover در طراحی سایت 2- jQuery سهم خود را از بازار طراحی سایت از دست خواهد داد. 3- مرگ طراحی وب سایت مجزا برای تلفن های همراه 4- بازگشت المان های غنی به طراحی سایت در این مطلب 3 عامل دیگر را بررسی میکنیم.

7 روند طراحی وب سایت که در سال 2014 خواهید دید | قسمت دوم

طراحی سایت حرفه ای، نیاز به استفاده از آخرین تکنولوژی ها و اطلاعات روز دنیا دارد تا بتوان پروژه ای با ضریب موفقیت بالا ارائه داد. با دقت در مواردی که به عنوان روندهای طراحی وب سایت ها در سال 2014 مطرح گردیده متوجه خواهید شد که این موارد پیشتر نیز در سال 2013 شروع به استفاده گردیده است و عمده این موارد در حقیقت ادامه رونده و تکمیل کننده راه قبل می باشد. آینده طراحی وب سایت که بسیار روشن است، ولی باید دانست که برای بقای خود چه کاری باید انجام داد، پس همراه ما با این مقاله باشید.

7 روند طراحی وب سایت که در سال 2014 خواهید دید