طراحی وب سایت، یک پروژه کاملاً تعاملی میان واحد طراح و کارفرما است

بر همین اساس گام اول شروع یک پروژه طراحی سایت، نزدیک شدن نظرات و اندیشه ها به یکدیگر است. ما باید دقیقاً بدانیم شما چه میخواهید و شما نیز باید بدانید که چه روش هایی برای پیاده سازی ایده ها و نظراتتان در بستر وب میتواند مورد استفاده قرار گیرد. در این مذاکرات، ما تمام توان خود را برای رسیدن به یک درک مشترک از پروژه به کار می بندیم تا بتوانیم همان سایتی را طراحی کنیم که شما میخواهید.
پس از این مرحله، قرار دادی میان نماینده فناوری اطلاعات ام البنین (س) و کارفرما منعقد میگردد که روند کاری را با شفافیت کامل، بیان داشته است. برای اینکه با این مراحل بیشتر آشنا شوید، عناوین مهم آن را اینجا مطرح مینماییم.

طراحی وب سایت
در ابتدای پروژه طراحی وب سایت و پس از پرداخت 30 درصد از مبلغ کل قرار داد و اطلاعات اولیه از طرف کارفرما نظیر، آرم تجاری و نشان ( در صورت وجود)، عنوان و مطالب اولیه مورد نظر، صفحه بندی و قالب مورد نظر ( در صورت وجود) کار طراحی بستر گرافیکی وب سایت آغاز خواهد شد.
تمامی مراحل طراحی سایت از ابتدا تا زمان تحویل، بر روی سرورهای ما خواهد بود و شما نیازی به تخصیص و خریداری هاست و دامین نخواهید داشت. ما در این زمان، یک نمای ظاهری قابل قبول با آنچه در مذاکرات اولیه در خصوصش تصمیم گیری شده است به کارفرما ارائه می دهیم که اصطلاحاً زمان ارائه این قالب گرافیکی اولیه را 50% می نامیم.
پس از بررسی، کارفرما میتواند نظرات و یا تغییرات درخواستی خود را بر روی طرح گرافیکی اعمال نماید. در صورت وجود اصلاحیه از طرف کارفرما، ما موظف به انجام و تکمیل آن می باشیم. زمانی که این طرح اولیه تایید نهایی گردید، پس از پرداخت 40 درصد از مبلغ کلی پروژه، گام بعدی آغاز خواهد شد.
در این مرحله، ما تمام موارد کدنویسی پیشرفته، ایجاد صفحات و پنل کاربری را تکمیل می نماییم و طرح نهایی را به کارفرما ارائه خواهیم نمود. در صورتی که کارفرما برای سایت طراحی شده خود دامنه و هاستی در نظر داشته باشد و یا درخواست استفاده از هاست های رایگان و یا اختصاصی ما را داشته باشد، انتقال سایت به واحد مربوطه انجام خواهد گرفت و سپس کار به کارفرما تحویل نهایی داده خواهد شد.
در این مرحله نیز در صورتی که کارفرما بخواهد تغییرات جزئی در موارد ظاهری جدید داشته باشد، مطابق با نظرات انجام داده خواهد شد.
پس از این مرحله و تایید نهایی توسط نماینده کارفرما، پرداخت 30% آخر انجام می گیرد و شما صاحب وب سایت جدیدی با امکانات بی شمار و نمایی بسیار زیبا خواهید شد! (ان شاءالله) :) در صورتی که شما بخواهید فرآیند های مدیریت و به روز رسانی وب سایت خود را انجام دهید، در آخرین مرحله پروژه و در شروع یک رفاقت پایدار، طی یک جلسه آموزشی، نحوه استفاده از سایت و مدیریت سایت طراحی شده را برایتان توضیح خواهیم داد و در غیر اینصورت، فرآیند های کاری به روز رسانی محتوایی سایت شما توسط واحد فنی ما آغاز خواهد شد.